FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania


Przede wszystkim brak pośredników, którzy narzucają swoje prowizje, tj. hotele, rezydenci czy polski touroperator. Jesteśmy bezpośrednim organizatorem wycieczek fakultatywnych i jedynym polskim biurem podróży w Turcji, które działa w każdym regionie turystycznym. Posiadamy najwyższą możliwą licencję „A” organizatora turystyki krajowej i zagranicznej w Turcji.

Większość naszych wycieczek posiada identyczny a nawet bogatszy program jak np. Kapadocja, Pamukkale, Efez. Programy wycieczek są naszymi programami autorskimi, dobrane pod katem oczekiwań i zainteresowań polskich turystów. Zatrzymujemy się w dobrych a nie najtańszych restauracjach. Stawiamy, na jakość a nie na ilość.

To inaczej suchy prowiant stosowany, jako substytut śniadania. Pojęcie stosowane przez obsługę hotelową. Każdy, kto wykupił pobyt w danym hotelu, ma prawo do skorzystania z lunch pakietu w sytuacji, gdy wyjeżdża na wycieczkę lub transfer bardzo wcześnie rano, zanim zacznie się godzina śniadania w hotelu bez względu na to czy jedzie z własnym czy z lokalnym biurem. Lunch pakiet przysługuje również dzieciom. Aby zamówić lunch pakiet należy dzień wcześniej maksymalnie do godzin kolacji zgłosić taką chęć recepcjoniście w hotelu podając ustnie lub pisząc na karteczce: LUNCH PAKIET x 2 (jeśli 2 osoby), NR POKOJU, GODZINA. np. 5:00Następnego dnia o podanej godzinie zgłaszamy się ponownie na recepcję i pobieramy swoje pudełka z zapakowanym prowiantem. Jest to najczęściej kanapka, pomidor, ogórek, ser, owoc.

W czasie całych Państwa wakacji są Państwo objęci ubezpieczeniem KL i NNW bez względu na to czy korzystają Państwo z naszych usług czy wycieczek od rezydenta. Państwa polisa ubezpieczeniowa działa zarówno na plaży, nad basenem, w hotelu, kiedy wybiorą się Państwo samodzielnie na zakupy czy spacer. Rezydenci w hotelu stosują nielegalne praktyki oczerniania lokalnych biur podróży, mówiąc o braku ubezpieczenia, tylko po to aby sprzedać swoje wycieczki. Przed wyjazdem do Turcji należy zapoznać się z warunkami Państwa ubezpieczenia.

W zależności od liczby, na wycieczki jeździmy autokarami 40, 30-osobowymi oraz busami na 20, 15 osób i busami 10-osobowymi na wycieczki prywatne. Jest to transport klasy turystycznej zgodny z wymogami przewozu pasażerów marki Mercedes, SaFr, Volkswagen. Posiadają mikrofon, radio i/lub TV.

Tak, ale nie korzystamy z toalet w autokarach ze względu na gorący klimat Turcji, który powoduje szybko brzydkie zapachy. W czasie dłuższych wycieczek zatrzymujemy się max. co 2 h w zajazdach i na stacjach, gdzie znajduje się wiele toalet, najczęściej bezpłatnych. W razie nagłej potrzeby (w przypadku dzieci, nieżytów układu pokarmowego) zatrzymujemy się dodatkowo na życzenie.

Nie rezerwujemy i nie przydzielamy numerów miejsc w autokarze. Zajmują Państwo dowolnie wybrane wolne miejsce, ale można zaznaczyć taką uwagę podczas rezerwacji. Nie gwarantujemy ale staramy się przychylić do prośby.

Odbieramy zawsze Państwa z hotelu. Prosimy oczekiwać przy głównej bramie hotelu, budce ochrony/szlabanie lub jeśli hotel nie ma bramy wjazdowej po prostu przed hotelem przy ulicy. W potwierdzeniu rezerwacji i na bilecie podajemy godzinę zbiórki. Godzinę zbiórki potwierdzamy sms-em w przeddzień wycieczki. Prosimy śledzić swoje telefony. Tolerancja spóźnienia naszego transportu+20min. Po tym czasie prosimy o kontakt sms lub telefon na numer +90 531 707 9444.

Przewodnik lub kierowca podejdzie do Państwa i poprosi o bilet lub sms z potwierdzeniem rezerwacji. Porównuje te dane ze swoją listą. Bardzo ważne jest aby po przyjeździe do Turcji potwierdzić rezerwację podając nr pokoju w Państwa hotelu sms-em na nr +48 508736461.

Jeśli nie ma Państwa na miejscu zbiórki, a telefon w Państwa pokoju hotelowym nie odpowiada, wycieczka rusza dalej. W tej sytuacji nie zwracamy pieniędzy za wycieczkę, możliwa jest zmiana terminu na inny lub zmiana na inną wycieczkę.

Tak. Jeśli rezygnacja nastąpi na min.24h przed godziną zbiórki na zarezerwowaną wycieczkę, a wycieczka została wcześniej opłacona, zwracamy pełny koszt. Jeśli rezygnacja nastąpi na mniej niż 24h przed podaną godziną wyjazdu na wycieczkę, a wycieczka została wcześniej opłacona, nie ma możliwości rezygnacji ze zwrotem kosztów.

Tak/ W wyjątkowych sytuacjach: z powodu sił wyższych, kataklizmów czy niewystarczającej liczby chętnych wycieczka może być odwołana. Zachęcamy do wczesnej rezerwacji z Polski – zwiększasz tymszansę ze wycieczka się odbędzie, a także możesz skorzystać z atrakcyjnych zniżek i promocji.

Zniżki na wycieczki fakultatywne są na naszej stronie. Zmieniają się dynamicznie, więc trzeba śledzić stronę. Zniżki proponujemy też dzieciom w wieku do 12 lat w wysokości nawet 50% ceny wycieczki (sprawdź odpowiedni cennik). Dzieci w wieku 0-6 lat jadą na wiele wycieczek bezpłatnie. Nie ma specjalnych zniżek studenckich czy dla emerytów.

Maluchy bezpłatne mogą jechać na większość wycieczek bezpłatnie, nie mają jednak gwarantowanego miejsca w autokarze. Jadą wtedy z rodzicami na kolanach. Na dłuższych wycieczkach np. Kapadocja, Pamukkale, Efez, Dalyan, proponujemy wykupienie osobnego miejsca w autokarze jako usługi dodatkowej. Maluchy nie mają też osobnego posiłku (jeśli obiad jest serwowany indywidualnie na talerzu) ani też osobnego łóżka w hotelu na wycieczkach z noclegiem. Mówiąc prościej maluchy korzystają ze świadczeń rodziców.

Przyjmujemy płatności w złotówkach (przelewem na polskie konto) –dostajesz do 10% zniżki (zobacz promocję ), gotówką na wycieczkach i w biurze w walutach euro, dolar, lira turecka. Płatność kartą możliwa wyłącznie przez stronę internetową.